Ostale novosti

18. sveučilišna regata i 13. memorijal Jaroslava Laštovice

19. svibnja 2013.

39. Volgalonga

Ovaj vikend, nas 17 hrabrih je nastupilo na najvećem prazniku veslanja. Osim nas nastupilo je 7000 veslačica i veslača u 1700 čamaca svih boja, oblika i kategorija. Veslali smo od Duždeve palače uz Burano i Murano i natrag kroz Kanal Grande do trga Svetog Marka. Vogalonga 2013 je bio pravi  Festival mora otoka mostova Veslanja.
HAVK Mladost 1 ekipa u Veneciji: Emanuela D'Alessandro, Igor Mandic, Vjera Omrcen, Božana Primorac i Sunčica Petrlić. Na slikama spremni za start na uzburkanom moru u 8 sati i 56 minute. 19.5.2013., u nedjelju na pucanj topa u 9 sati među 1700 čamca krenuli je i ekipa Mladost 2: Tihana Vranković, Dražen Sudić, Megi Zidar, Blanka Horbec Davidović, Lovorka Grgec, Diana Milčić i Branko Mutnjaković.

Trešnjevka je bila naša najbrža ekipa: Pero Grujin, Vladimir Danon, Vlado Križek, Rikardo Kanjera i Boris Arbutina je veslajući po cijeloj laguni u gigu ponovno do trga Svetoga Marka došla u 11 sati i 20 minuta.

Uskoro prikazi Gps-a. Blanka i Branko-Mutni su nakon veslanja oko 17 km odmorili na predivnom slikovitom Muranu. Ponosan na sve koji su hrabro veslali moram zahvaliti i svima koji su u velikom broju redovito i marljivo s nama bili na treninzima. Svi zajedno ćemo za 10 dana nastupiti na Jumbovoj regati ...

O Veneciji za vrijeme Vogalonge sve najbolje!
Dolazimo i 2014. na 40. po redu, nadam se u puno većem broju.

Hvala još jednom i svima koji su nam pomogli u Zagrebu i u Veneciji kako bi mogli s ponosom reći

Veni, Vidi, Vici! (? op. ur. :) )

PozDra

(DS)

18. sveučilišna regata i 13. memorijal Jaroslava Laštovice

Jak vjetar, u prednatjecanjima bočni i kontra, u finalu čista kontra, poremetio je satnicu natjecanja, više studentsku nego kadetsku. Razveselili su nas naši kadeti koji su u skul gigovima za 2000. godište pobijedili i u muškoj i u ženskoj konkurenciji (fotografije su izvučene iz video materijala). Službene rezultate još očekujemo. Nažalost ove godine studentska regata održana je s najmanjim brojem posada u posljednjih deset godina, a na tribinama je bilo samo dvadesetak gledatelja.

U Memorijalu  u ukupnom pretku pobijedila je Trešnjevka, a raduje nas brojnost i dobri nastupi mladih mladostaša.

Poredak prvoplasiranih posada studentske regate: ženski fakulteti - 1. KIF, 2. Medicina, 3. PMF; muški fakulteti - 1.KIF, 2. Ekonomija i 3. Medicina . .. Rezultati i  fotografije.