Prethodno II. regata Svjetskog kupa, Minhen 2009. Sljedeće

SKUL ČETVERAC PRVI U MINHENU!

Izvanredan uspjeh naših mladih veslača! Valent Sinković, Damir Martin, Martin Sinković i David Šain ponovno pobijedili ispred olimpijskih pobjednika Poljaka, Slovenci izvrsni treći

Naš četverac je do oko 1200 metara zaostajao oko pola dužine u vrlo izjednačenoj utrci; tada su nezadrživo krenuli naprijed i na kraju ostvarili prednost od pola dužine čamca ispred drugoplasiranih Poljaka. Još na 1500 metara sve su posade bile unutar tri četvrtine dužine čamca da bi u cilju razmak od naših do posljednjih bio šest i pol sekundi, dakle više od dvije dužine čamca unutar kojih su se ravnomjerno razmjestile ostale posade. Veličanstven i nevjerojatan finiš i veličanstven rezultat!

 

Plasman Slovenaca još je jednom ukazao na vrijednost prošlotjedne pobjede na Bledu.

Čestitke svima zaslužnima, a najviše našim mladim veslačima! Zajedno s također mladim četvercom bez, pobjednicima B finala, najavljuju radosne dane hrvatskom veslanju!

Rank Boat 500 m 1000 m 1500 m Finish
1 CRO 01:28.24 (6) 03:00.96 (6) 04:33.66 (2) 06:02.21 (1)
2 POL 01:27.44 (1) 02:58.99 (1) 04:33.15 (1) 06:03.47 (2)
vide
3 SLO1 01:27.64 (2) 02:59.81 (2) 04:34.74 (3) 06:05.07 (3)
vide
4 GBR 01:27.72 (3) 03:00.92 (5) 04:35.66 (6) 06:06.32 (4)
vide
5 GER 01:27.86 (4) 03:00.68 (3) 04:35.39 (4) 06:08.44 (5)
vide
6 RUS 01:28.11 (5) 03:00.71 (4) 04:35.43 (5) 06:08.72 (6)
vide
 
vide


Valent Sinković, David Šain, Martin Sinković i Damir Martin, pobjednici druge regate Svjetskog kupa u Minhenu u četvercu skul

Sve rezultate pogledajte na http://www.worldrowing.com/index.php?pageid=91 ili na http://www.regatta.de/rwc09/ergebnis.htm , a video snimku utrke (iz koje su gornje slike) na http://fisa.feedroom.com/ !

Proslava u Vukovaru

Po povratku u Hrvatsku, posada četverca okupila se u Vukovaru gdje su proslavili minhensku pobjedu. Očito je da su mladići čvrsto društvo i izvan čamca!


Cro-Express stigao iz Minhena u Vukovar, plakat dobrodošlice

slavljenici i slavitelji

 

kod obitelji Martin

Zagreb, 20. lipnja 2009.

Prvi hrvatski četverac bez kormilara (Janjić Ante, Banovac Alen, Stojčević Josip i Bogdan Marin) pobijedio je u B finalu, a naš drugi četverac bez kormilara (Urlić Toni, Dragojević Lenko, Čavrlj Vitomir, Skelin Nikša) bio je šesti u B finalu. U polufinalu su bili peti u grupi, a prvi hrvatski četverac bez kormilara četvrti u svojoj grupi.

Zagreb, 19. lipnja 2009.

Četverac na pariće prvi u prednatjecanju Svjetskog kupa u Minhenu!

Konačno smo, nakon godinu dana nepotrebnog čekanja, vidjeli četverac skul u svjetskoj konkurenciji. Vrhunski odveslana utrka završila je pobjedom nad olimpijskim pobjednicima Poljacima, a samo pobjednik se izravno plasirao u finale. Poljaci su u posljednjih pet godina imali samo jedan poraz, ovo im je drugi. U prvoj kvalifikacijskoj utrci pobijedila je Velika Britanija, ali sa dvije sekunde slabijim vremenom od našeg četverca.

Četverac bez u sastavu Bogdan, Stojčević, Janjić, Banovac ušao je u polufinale, a druga posada u sastavu Skelin, Čavrlj, Dragojević i Urlić mora poslijepodne na popravak. U nedjelju slijedi borba za medalje, a sve možete pratiti na http://www.universalsports.com/rowing i na http://www.worldrowing.com/index.php?pageid=116.

Pozdrav, Goran

Tijek utrke:

Result  World Cup Rowing_World_Cup_II_2009,_Munich - Race 35: M4x  Heat 2
boat progression: 1->FA, 2..->R
Rank Boat 500 m 1000 m 1500 m Finish Lane
1 CRO 1:27.26  (3) 2:57.34  (3) 4:25.99  (2) 5:55.51 6
2 POL 1:25.94  (2) 2:55.11  (1) 4:24.60  (1) 5:57.40 4
3 SLO1 1:25.63  (1) 2:56.32  (2) 4:27.74  (3) 5:58.45 3
4 CHN1 1:27.95  (4) 2:58.30  (4) 4:28.42  (4) 5:58.88 5
5 CHN2 1:29.29  (5) 2:58.96  (5) 4:29.80  (5) 6:04.32 2
6 DEN 1:31.50  (6) 3:07.89  (6) 4:46.82  (6) 6:26.80 1

Brzina i broj zaveslaja tijekom utrke (očito je bilo problema s mjerenjem brzine našeg i danskog čamca prvih petsto metara):

Dist.: DEN
Speed/Stroke
100 0.2 40.0
150 0.4 40.0
200 0.5 40.0
250 0.7 40.0
300 0.9 40.0
350 2.4 40.2
400 3.4 40.2
450 4.2 39.7
500 5.3 38.4
550 5.4 37.8
600 5.3 37.3
650 5.4 36.9
700 5.3 36.6
750 5.3 36.2
800 5.2 35.9
850 5.1 35.5
900 5.2 35.5
950 5.0 35.6
1000 5.2 35.5
1050 5.2 35.2
1100 5.0 34.8
1150 5.0 34.7
1200 5.1 34.8
1250 5.1 34.7
1300 5.2 34.7
1350 5.3 35.0
1400 5.1 35.1
1450 5.0 35.1
1500 4.9 34.7
1550 5.0 34.9
1600 5.1 35.1
1650 5.1 35.0
1700 5.0 35.0
1750 5.1 34.9
1800 5.2 35.2
1850 5.2 35.6
1900 5.2 36.0
1950 5.0 36.1
2000 5.0 36.0
CHN2
Speed/Stroke
3.3 36.4
5.0 37.8
5.8 38.2
5.9 37.7
6.0 36.6
5.9 36.1
5.7 35.4
5.5 34.7
5.6 34.1
5.5 33.0
5.5 33.8
5.5 33.2
5.5 32.8
5.5 32.7
5.5 32.4
5.5 32.5
5.6 32.2
5.6 32.3
5.5 32.3
5.4 32.1
5.4 32.3
5.4 32.0
5.4 31.9
5.4 32.3
5.3 32.2
5.4 32.3
5.5 32.6
5.4 32.7
5.4 32.6
5.3 32.7
5.2 32.3
5.3 32.9
5.3 32.4
5.3 33.0
5.3 33.3
5.3 34.4
5.3 34.5
5.2 34.5
5.3 34.9
5.2 34.5
SLO1
Speed/Stroke
3.0 38.7
5.0 40.8
5.8 41.2
6.0 40.8
6.0 39.9
6.1 39.0
6.0 38.1
5.9 37.5
5.9 37.6
5.7 37.5
5.6 36.6
5.6 35.9
5.5 35.5
5.4 35.2
5.5 34.9
5.5 34.8
5.5 34.6
5.4 34.4
5.5 34.7
5.5 34.8
5.5 34.8
5.5 34.6
5.4 34.7
5.5 34.5
5.5 34.6
5.4 35.0
5.4 34.8
5.4 34.6
5.3 34.3
5.4 34.4
5.4 34.6
5.4 34.5
5.4 34.6
5.5 34.9
5.4 35.3
5.5 35.7
5.6 36.1
5.6 37.0
5.7 37.7
5.6 38.1
POL
Speed/Stroke
2.1 39.5
3.7 40.2
4.6 40.3
5.4 40.1
5.7 38.8
5.9 37.5
5.9 36.7
5.8 36.0
5.8 35.6
5.8 35.0
5.7 34.7
5.6 34.4
5.5 33.9
5.5 33.8
5.5 33.7
5.4 33.7
5.6 33.7
5.5 33.6
5.6 33.5
5.4 33.4
5.4 33.3
5.5 33.5
5.4 33.5
5.5 33.5
5.5 33.5
5.5 33.6
5.6 33.8
5.6 33.9
5.5 34.0
5.5 34.3
5.4 34.4
5.5 34.7
5.5 34.9
5.6 35.3
5.6 35.6
5.5 35.8
5.5 35.9
5.4 36.0
5.5 36.3
5.5 36.6
CHN1
Speed/Stroke
3.9 40.2
5.4 41.7
6.0 41.9
6.1 41.7
6.1 40.0
6.1 39.2
5.9 38.1
5.8 37.1
5.8 36.3
5.5 35.6
5.5 35.0
5.4 34.7
5.4 34.6
5.4 34.4
5.5 34.4
5.7 34.7
5.8 35.0
5.6 34.7
5.6 34.7
5.5 34.7
5.7 35.1
5.7 35.7
5.6 35.5
5.6 35.3
5.4 35.0
5.5 34.9
5.4 35.1
5.4 35.0
5.4 34.7
5.4 34.5
5.5 34.7
5.6 35.4
5.6 35.8
5.6 36.1
5.6 36.7
5.5 37.1
5.6 38.4
5.5 37.8
5.5 38.9
5.5 38.7
CRO
Speed/Stroke
0.2 39.9
0.4 39.9
0.6 39.8
0.7 39.7
0.9 39.6
1.1 39.6
1.2 39.5
1.3 39.4
1.5 39.3
1.6 39.3
1.7 39.2
1.8 39.1
1.9 39.1
2.0 39.0
2.2 39.0
2.8 38.6
3.2 38.1
3.9 37.5
4.5 36.9
5.2 36.2
5.4 35.9
5.5 35.9
5.5 36.0
5.5 35.8
5.5 35.8
5.5 35.8
5.6 35.9
5.5 36.1
5.6 36.3
5.6 36.8
5.7 37.4
5.6 38.0
5.8 39.0
5.7 39.6
5.9 39.8
5.7 39.7
5.6 38.6
5.4 37.0
5.1 35.4