Prethodno 54. međunarodna regata na Bledu Sljedeće

Zagreb, 17. lipnja 2009.

Dodan jedan komentar i slike, rezultati finala subota i nedjelja.

Zagreb, 15. lipnja 2009.

Četverac skul prvi!

Po općem mišljenju (vidi komentare Veslaške sveze Slovenije) zvijezde programa bili su četverci skul i osmerci, a među njima naš četverac skul najsjajniji! Prvi dan su vodili do pred sam kraj ispred slovenskog četverca Čop + Mariborčani, a onda "uhvatili raka" i prepustili sigurnu pobjedu. Idući dan trebao je biti u znaku obračuna dva jaka slovenska četverca - Čop s Mariborčanima protiv Špikova, Kreka i Novaka. Ne bi bilo ništa čudno da su ova dva četverca vodila strašnu bitku stotinjak metara ispred ostalih, da nije bilo naših koji su promatrali završnicu ovog dvoboja s dužinom prednosti (osvojenoj pred kraj, ali jako uvjerljivo!). Bilo smo ponosni! Janez Zupan, Iztok Čop, Janez Jurše i Gašper Fistravec bili su drugi, Braća Špik, Gregor Novak i Andraž Krek su bili treći. Naš drugi četverac nije previše zaostao i dostojno su sudjelovali u ovoj, za nas povjesnoj trci.

ČESTITAMO!

Hrvatski četverac pobjeđuje pred dva izuzetna Slovenska četverca

Odmah nakon četveraca, razveselio nas je i osmerac trećim mjestom iza Njemačke i Slovenije. Od njih se nije očekivalo toliko koliko od četverca skul (tu smo se potiho nadali senzaciji!), ali iako tek prvi puta zajedno, u sjajnom finišu pretekli su drugi njemački osmerac i dokopali se medalje. Bilo je lijepo vidjeti sedam osmeraca na kraju jedne izvrsno organizirane regate, u kojem naš osmerac prestiže u finišu!

Mirna Rajle pokazala je da je i dalje Mirna Rajle i sigurno pobijedila oba dana.

Bohnec i Rom, iako bez medalje (nesretno četvrto mjesto), pokazali su se kao krasan dubl. U nedjelju su u dublu pobijedili Mijo Rudelj i Niko Bujas - kombinacija Kaštela i Krke. Sjajno su finiširali i borbu za brončanu pretvorili u zlato. Svakako su na sebe svratili pozornost.

Rom i Bohnec

Pepi i Barlović s Čulinom i Franjulom u 4- nisu puno zaostali za Vitom, Lenkom, Tonijem i Nikšom Skelinom koji su kasnije sjeli u osmerac za Zadranima.

I opet nas je razveselila Helena, u skifu treća u subotu, a prva u nedjelju u dublu s Karlom. Bravo!

Helena

Vedran i Matija su bili dobri - oba dana treći iza vrlo jakih Srba - pretendenata za medalju na svjetskom i Švicaraca ili Slovenaca. Nisu bili potpuno zadovoljni svojim veslanjem ovaj puta, imali su tehničkih problema i tako izgubili koju sekundu, ali se nadamo da su to prolazne teškoće. Ako se i s lošijim veslanjem ostvari rezultat, to je također znak kvalitete. Sličan dojam ostavili su i Riječani u 2-. U ovoj žestokoj konkurenciji su izgledali malo manje moćno nego inače. Četverac skul Zember, Gardijan, Mašina i Šabić su također došli treći, kao i Filipović i Zelić u kombinaciji s Jadranašima iz Zadra u 4-.

Matija i Vedran

Luka je u skifu za mlađe juniore došao drugi. Vodio je kroz trku, ali je Mađar bio u završnici nešto jači. "Bacio" je solidno vrijeme i lijepo je to odveslao.

U dublu su se Filip Lončarić i Luka mučili i nisu dosegli ono što bi mogli.

Draženov komentar

Na prekrasnom Bledu u konkurenciji reprezentacija Švicarske, Madjarske, Austrije, Bugarske, Njemačke, Srbije, Slovenije te mnoštva klubskih posada i kombinacija, ukupno smo osvojili 7 zlatnih medalja, 7 srebra i 10 bronci. Od toga su nam veslačice osvojile čak 4 zlata.

Čestitam!

Mirna Rajle je najuspješnija sa 2 zlata, nakon nje 4xSM ( Valent, Damir, Martin i David) sa 1 zlatom i 1 srebrom... Djevojke su oba dana pobijedile i u dvojcima na pariće JŽA, u subotu Monika i Asja, a u nedjelju Helena i Karla. Naše djevojke vrijedno, marljivo i savjesno treniraju, pa je šteta što se u Hrvatskoj tako maćehinski odnosimo prema ženskom veslanju. I njima bi nastup za Hrvatsku reprezentaciju sigurno dao još više motiva za teške veslačke treninge. Ukupno je na Bledu za reprezentaciju nastupila samo jedna veslačica a 30 veslača ... Je li taj omjer ispravan ili seksistički?

Slike

I opet je Radovan napravio stotinjak prekrasnih slika, te nekoliko video zapisa. Hvala! Nevjerojatno je da je uspijevao slikati start i finiš istih utrka. Izgleda da ima najbrži bicikl na Bledu!  Neke ćemo video zapise objaviti čim ih prilagodimo web okolišu (barem finiš 4xM); od slika objavljujemo jedan mali izbor, a tko ima brži internet preporučamo da pogleda sve slike u većem formatu.

Karla Milošević i Helena Pavković, prve u 2xJŽ

Matija i Vedran, brončana medalja

Mirna, drugi puta prva

Luka i Filip na startu

susret naša dva seniorska četverca bez kormilara

4-SM na startu

Urlić Toni, Dragojević Lenko, Čavrlj Vito, Skelin Nikša

Franjul, Čulin i braća Begovići

4xSM, Valent, Damir, Martin i David,

prvi dan drugi, drugi dan prvi

Luka, drugi u 1xJMB

osmerac

Luka Radonić

Karla Milošević i Helena Pavković

Matija Sudić i Vedran Radonić, 2xJM 2x3.

4xJM - Šabić Dario, Mašina Marin, Gardijan Boris, Zember Filip

Luka, drugi u 1xJMB

Izvanrednim finišem, sa 4. pozicije u pobjedu, Bujas Niko i Rudelj Mijo

Braća Begović, prvi u 2-SM

4xSM na postolju

želimo im još mnogo ovakovih slikanja

osmerac treći

Zagreb, 11. lipnja 2009.

Od petka do nedjelje održava se 54. Međunarodna regata na Bledu. Regata je posljednja međunarodna provjera juniorima i seniorima B pred svjetska prvenstva. Stanje prijava i raspored utrka nalazi se na stranici http://www.veslaska-zveza.si/ . Naši će najbolji juniori i seniori pokušati izboriti svoje mjesto u posadama za svjetsko prvenstvo, a mlađi će juniori stjecati iskustvo u međunarodnoj konkurenciji.

Iz našeg kluba nastupaju (prema redosljedu nastupa)

Navijačima koji se spremaju na izlet na Bled napominjemo da finalne utrke u subotu i nedjelju počinju u 9 ujutro.